Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt
Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Aktualności

Szukaj określonych funkcjonalności
  • V. entrance_small
  • V. main1_small
  • V. main2_small

Sukces tkwi w szczegółach, czyli jak prowadzić skuteczne działania employer branding’owe

By

Nowe Mieszkania Kraków

Posted in Aktualności, Design On lip 10, 2018

Czym się interesujesz? Co lubisz robić w czasie wolnym? Jaki jest twój sposób na radzenie sobie ze stresem? To nie pytania rekrutacyjne. To pytania, na które pracodawca musi znać odpowiedź, aby efektywnie zorganizować przestrzeń pracy.

Osiem godzin pracy na najwyższych obrotach to utopia, szczególnie jeśli wykonywane obowiązki wymagają dużego skupienia lub twórczego myślenia. Dla pracodawców nie jest to odkryciem, stąd w oferowanych benefitach pracy pojawiają się zielone strefy relaksu, pokoje zabaw z grami video czy darmowe posiłki.

W dobie mnogości benefitów, Luxmed i Multisport są już niemalże standardem i nie robią na pracownikach wrażenia. O tym, jakie benefity są kuszące dla pracowników, decydują indywidualne predyspozycje, więc przy wyborze świadczeń warto wnikliwie przyjrzeć się swojemu zespołowi. Przykładowo dla młodych rodziców benefitem będzie miejsce w przedszkolu firmowym, czy polityka prorodzinna firmy; dla singli z kolei np. konkursy z nagrodami finansowymi czy wycieczki – komentuje Magdalena Słowik, HR Specialist. W wyścigu o pracownika pracodawcy zapominają jednak o podstawowej kwestii.

Biuro czy plac zabaw?

Najnowsza konsola w pokoju relaksu nie jest warunkiem niezbędnym do efektywnej pracy. Takim warunkiem jest za to komfortowe miejsce pracy. Czym jest „komfortowe miejsce pracy”?

Ważne jest dopasowanie potrzeb do konkretnych grup zawodowych. W branży IT czy biurach architektonicznych będą to ruchome, regulowane biurka, wysokiej klasy fotele i najwyższej jakości sprzęt i oprogramowanie. Telefoniczny doradca klienta będzie natomiast wymagał, by stanowisko było wyciszone i komfortowe – komentuje Magdalena Słowik.

Dla pracowników istotne są również cechy biura, które wpływają na ich życie po pracy. Przykładem biurowca, który pozostawia pracownikom wiele możliwości spędzenia wolnego czasu jest AFI V.Offices. W promieniu kilometra od biurowca znajduje się 13 restauracji, 11 przedszkoli oraz kilka teatrów, kin i klubów fitness. Dojazd do biura komunikacją miejską z większości dzielnic Krakowa zajmuje od 5 do 15 minut. Na zmotoryzowanych czeka parking naziemny i podziemny (łącznie ponad 400 miejsc parkingowych) oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dogodna komunikacja oraz bliskość miasta to nie tylko efektywniejsze wykorzystanie czasu wolnego przez pracownika, ale także możliwość kreowania spontanicznych integracji wewnątrz zespołu.

Sukces tkwi w szczegółach

Skuteczny employer branding nie kończy się na inwestowaniu w najpopularniejsze (lub najbardziej ekstrawaganckie) benefity pozapłacowe. O tym, kim są i jakie pasje mają pracownicy należy pamiętać cały czas – w trakcie rekrutacji, podczas zwykłego okresu pracy czy w obliczu zmian – na przykład zmiany siedziby firmy. Być może nie odgórnie przyznawane wszystkim korzyści pozapłacowe, a lokalizacja czy szczegóły wyposażenia biura okażą się kluczowe dla pracownika.

Excellent3
Wyróżnione
View Property

Apartamenty Maestro AWIM

Inwestycja mieszkaniowa w Nowym Bieżanowie.

Pokoje
1
Powierzchnia
30
W przygotowaniu

zapytaj o cenę

Skontaktuj sie z nami

Krakowska Grupa Multimedialna Jarosław Knap Rybitwy 36, 30-722 Kraków

+48 504 295 032

nieruchomosci@kgm.pl

Polub nas na Facebooku!

Facebook Pagelike Widget

Menu

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • Nowe trendy w wykończeniach wnętrz
  • V Krakowskie Forum Dialogu. Wyjątkowa rozmowa o mieście
  • V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy
  • Mieszkania idealne dla Rodzin
  • Konferencja | Nowe wyzwania rynku mieszkaniowego

Copyright © 2014-2022 KGM | Polityka prywatności

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
6th czerwiec 2025 piątek!
Krakowska Giełda Mieszkań
  • Login
Forget Password?

Szanujemy Twoją Prywatność
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Nasi zaufani partnerzy zbierają dane i używają plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności a pliki cookie mogą być wykorzystywane do spersonalizowanych jak i niespersonalizowanych reklam. Używając przycisku Akceptuję wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookie przez nas i naszych zaufanych partnerów. Szanując Twoją prywatność szczegółowe informacje na ten temat zawarliśmy w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje używając przycisku Zobacz preferencje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}