Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt
Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Aktualności

Szukaj określonych funkcjonalności

Opakuj swoją sprzedaż

By

Nowe Mieszkania Kraków

Posted in Aktualności On gru 09, 2014

Jak przyciągnąć klienta kupującego? Dwa czynniki wpływające na wzrost atrakcyjności ofert nieruchomości.

Lokalizacja, metraż, cena, umiejętności miękkie sprzedawców – to wszystko czynniki decydujące o wzroście, lub spadku zainteresowania naszą nieruchomością. Jednak jest coś jeszcze, coś bardzo istotnego, a mianowicie: opakowanie, wygląd, sposób zaprezentowania, wizerunek nieruchomości samej w sobie.

Atrakcyjność produktu

Atrakcyjność to słowo pochodzące z języka łacińskiego, oznaczające: interesujący, dobry, korzystny, wartościowy, godny przyjęcia/rozważenia, przyciągający wzrok. Mieszkania wykończone uważane są na pierwszy rzut oka za atrakcyjniejsze, od tych w stanie deweloperskim. Reklamy prezentujące możliwości wykończenia wnętrz na podstawie wizualizacji są częściej oglądane przez klientów w Internecie.
Kupujemy oczami – w zasadzie nie od dziś. Co zatem zrobić, by nasza oferta wydawała się bardziej atrakcyjna? Opakować, wykończyć, umeblować, wykonać mieszkanie pokazowe.

Dziś deweloperzy w swojej ofercie oferują klientom nie tylko mieszkania w stanie deweloperskim, oferują także warianty wykończenia nieruchomości pod klucz. Moda ta niespełna kilka lat temu zawitała do nas z zachodu, gdzie dawno już zakończyło się sprzedawanie nieruchomości do wykończenia. W końcu każdy biznes polega na spełnianiu potrzeb, rozwiązywaniu ludzkich problemów. Potrzebą klienta kupującego jest chęć zmiany miejsca zamieszkania, problemem było jednak wykończenie nieruchomości i co za tym idzie:

  • tracenie czasu na nadzorowanie ekip wykończeniowych,
  • niezdecydowanie co do materiałów użytych do wykończenia wnętrza,
  • zbyt wiele dostępnych na rynku salonów wykończenia wnętrz.

Jednym słowem: chaos. Na szczęście, dziś u deweloperów, którzy idą z prądem zmian i dostosowują swoją ofertę do potrzeb rynku możemy wybrać kolorystykę ścian, jakość podłóg, materiał użyty do wykończenia łazienek.. A cena końcowa naszej nieruchomości zawiera wszystkie dodatkowe opłaty.
Reasumując: upraszczamy życie naszym klientom, a oni to doceniają i kupują od nas.

Atrakcyjność osoby

Osoby pewne siebie i uśmiechnięte uznawane są za bardziej sympatyczne, niż osoby z poważną miną wyglądające profesjonalnie, ale nieprzystępnie. Profesjonalizm nie zawsze idzie w parze ze skutecznością. Ludzie lubią podobnych do siebie, więc zapewniam, prędzej upodobnimy się do naszego klienta obdarzając go szczerym uśmiechem, niż powalając naszym profesjonalizmem zaszytym w poważnej minie. Tak więc uśmiechamy się, szukamy podobieństw, darzymy sympatią klientów, nawet kiedy wydaje się to być trudne, nie poddajemy się, rozmawiamy. Nawiązując więź emocjonalną ze sprzedawcą, klient zaczyna darzyć emocjami tę osobę, a co za tym idzie zapamiętuje nieruchomość. W dobie zwiększonej ilości podaży nad popytem, musimy próbować różnych metod, aby dać się zapamiętać klientom.

Miła, serdeczna, atrakcyjna obsługa klientów może zrekompensować naprawdę wiele. Osoby uważane za atrakcyjne wzbudzają zainteresowanie, chcemy je poznać, wydają nam się ciekawe, a co za tym idzie, ciekawym wydaje się produkt, który prezentują. Jakimi cechami powinien zatem wyróżniać się atrakcyjny sprzedawca?

Po pierwsze: pewność siebie. Osoby pewne siebie odnoszą sukcesy w życiu, chodzą wyprostowane, uśmiechnięte, są miłe, ich ubiór wygląda czysto i schludnie.

Po drugie: uśmiech. Nie zapominajmy proszę o uśmiechu, o szczerym i serdecznym witaniu się z klientami, o zapamiętywaniu ich imion, pytaniu o pewne szczegóły z nimi związane, np. ich pasje, zamiłowanie do zwierząt itp. Kiedy klient podczas drugiego spotkania zauważa, że pamiętamy jego imię, co więcej: zapamiętaliśmy jakiś szczegół z jego życia, czuje się wyjątkowy, czuje się zapamiętany, bardziej nas lubi, a co za tym idzie czuje się swobodniej, łatwiej nawiązuje relacje i częściej kupuje.

Po trzecie: komunikatywność. Umiejętność nawiązania naturalnej, szczerej, sympatycznej relacji z klientem.

Uczciwość, pokora, pracowitość, zaangażowanie, kreatywność – cechy charakteru dobrego sprzedawcy można by jeszcze wymieniać w nieskończoność, jednak nie zapominajmy: wszystkiego można się nauczyć. Cech tych nie nabywamy z urodzeniem, możemy je w sobie wyćwiczyć, nie załamujmy się więc, że połowa naszych pracowników powinna zostać wymieniona – nie powinna. Przyda im się jedynie dobre szkolenie.

Nie od dziś wiadomo, iż klienci zazwyczaj podejmują emocjonalne decyzje na temat zakupów.

Wszystkimi nami w życiu codziennym żądzą emocje. Nie dajmy się zwieść logice, intuicja także potrafi zdziałać cuda. Nie pozostaje nic innego, jak życzyć nam wszystkim zadowolonych klientów, skutecznego grona sprzedawców i większego zysku.

Aneta Wątor
Konsultant ds. marketingu i sprzedaży nieruchomości
kom. 604 190 700, wator.aneta@gmail.com

Excellent3
Wyróżnione
View Property

Apartamenty Maestro AWIM

Inwestycja mieszkaniowa w Nowym Bieżanowie.

Pokoje
1
Powierzchnia
30
W przygotowaniu

zapytaj o cenę

Skontaktuj sie z nami

Krakowska Grupa Multimedialna Jarosław Knap Rybitwy 36, 30-722 Kraków

+48 504 295 032

nieruchomosci@kgm.pl

Polub nas na Facebooku!

Facebook Pagelike Widget

Menu

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy
  • Mieszkania idealne dla Rodzin
  • Konferencja | Nowe wyzwania rynku mieszkaniowego
  • Wykorzystaj okazje rynkowe
  • Excellent Realizacje Pod Klucz zaprasza do Filharmonii

Copyright © 2014-2022 KGM | Polityka prywatności

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
21st maj 2025 środa!
Krakowska Giełda Mieszkań
  • Login
Forget Password?

Szanujemy Twoją Prywatność
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Nasi zaufani partnerzy zbierają dane i używają plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności a pliki cookie mogą być wykorzystywane do spersonalizowanych jak i niespersonalizowanych reklam. Używając przycisku Akceptuję wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookie przez nas i naszych zaufanych partnerów. Szanując Twoją prywatność szczegółowe informacje na ten temat zawarliśmy w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje używając przycisku Zobacz preferencje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}