Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt
Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Aktualności

Szukaj określonych funkcjonalności
  • Media_Kwiecień_01
  • Media_Kwiecień_02
  • Media_Kwiecień_03

Media eksperckie, a wiarygodność dewelopera

By

Nowe Mieszkania Kraków

Posted in Aktualności On kwi 20, 2017

Główną cechą pokoleń XXI wieku jest ich duża świadomość rynkowa.

Dzięki upowszechnieniu Internetu, a tym samym nowych mediów, młode osoby decydujące się na zakup inwestycji z łatwością docierają do wszelkich informacji, szybko weryfikując ofertę dewelopera. Po jakie media sięgają i czego najczęściej poszukują?

Świadoma generacja

Nowe kanały komunikacji to nie wszystko. Zmienia się struktura kupujących mieszkania. Coraz częściej są to ludzie młodzi i wykształceni, którzy skutecznie potrafią oszacować zyski z inwestycji. Deweloperzy muszą mieć świadomość tych zmian, bagatelizowanie pojawiającego się pokolenia, które staje się główną grupą docelową, może przyczynić się do problemów związanych z optymalizacją zysków z inwestycji. – mówi Marcin Bałaj z D3 Consutling, firmy marketingowej, zajmującej się kompleksową obsługą deweloperów. Dokładne nakreślenie profilu konsumentów, zagłębienie się w ich realne oczekiwania, a następnie dostosowana pod nie oferta oraz jej komunikacja, mogą zaważyć na rentowności realizowanego przedsięwzięcia. – dodaje.
Należy pamiętać, że kupujący mieszkanie coraz częściej traktują ten proces jako inwestycję kapitałową, która bywa determinowana wiedzą zdobytą z mediów eksperckich. Czytelnicy często znajdują w nich zestawienia rynkowe, analizy, prognozy dla sektora nieruchomości oraz porady na co zwracać szczególnie uwagę, decydując się na zakup mieszkania. Na pozór prozaiczne informacje takie jak: przebieg procesu podpisywania umowy z deweloperem, opis standardowych procedur towarzyszących otrzymaniu kredytu, wyjaśnienie czym jest ustawa deweloperska, są niezwykle cenione przez osoby interesujące się zakupem nieruchomości. Chęć pogłębiania wiedzy w tych zakresach, mocna potrzeba znajomości produktu oraz rynku pokazują, że deweloperzy muszą zmierzyć się z zupełnie nowym, bardziej świadomym społeczeństwem informacyjnym.

Informacja w cenie

Społeczeństwo informacyjne charakteryzuje się wykorzystywaniem rozwiniętych technologicznie środków gromadzenia, wyszukiwania oraz przetwarzania informacji. W takich wspólnotach poziom życia oraz podejmowane decyzje najczęściej determinowane są przez dostęp do zasobów informacyjnych. Dobrze obrazuje to fakt, że rzadko zdarza się, by ludzie podejmowali decyzję o kupnie mieszkania w kilka chwil, zwykle jest to poprzedzone dłuższą analizą inwestycji, jej otoczenia i oferty. Takie zachowanie związane jest ze społecznym nawykiem lustrowania konkretnego produktu i marki w Internecie, gdzie bez problemu można znaleźć rzetelne informacje. Przed finalizacją umowy, potencjalni klienci poszukują wiadomości dotyczących planów zagospodarowania przestrzennego w najbliższym sąsiedztwie inwestycji. Na portalach specjalistycznych weryfikują wiedzę dotyczącą: możliwych remontów i przebudowy infrastruktury drogowej, powstania nowych połączeń komunikacyjnych, takich jak linia tramwajowa lub budowy nowego centrum handlowego czy biurowca. Pokazuje to nowy trend w traktowaniu mieszkania, jako rzetelnej i przemyślanej inwestycji, a nie tylko dobra pierwszej potrzeby. Tłumy na targach nieruchomości, gdzie na wykładach dotyczących umiejętnego inwestowania, zawsze jest stuprocentowa frekwencja, potwierdzają takie podejście. Również specjalistyczne media z sektora nieruchomości, przyczyniają się do tego trendu. To one na bieżąco śledzą trendy rynkowe, uzupełniają bazy nowych mieszkań i domów na sprzedaż oraz ujawniają najlepsze oferty w danym mieście, po to, by pomóc swojemu licznemu audytorium. Prezentując porady i aktualne mapy inwestycji stają się platformami, które często są pierwszym źródłem informacji o danej inwestycji. Na podstawie zaprezentowanych tam opinii i informacji, odbiorcy dokonują selekcji oferty i kontaktują się ze skrupulatnie wybranymi deweloperami.

Jonasz Wiercioch
D3 Consulting
www.d3consulting.pl

Excellent3
Wyróżnione
View Property

Wzgórze Gustawa

Kameralne osiedle na Wzgórzach Krzesławickich

Pokoje
2
Powierzchnia
31
W realizacji

zapytaj o cenę

Skontaktuj sie z nami

Krakowska Grupa Multimedialna Jarosław Knap Rybitwy 36, 30-722 Kraków

+48 504 295 032

nieruchomosci@kgm.pl

Polub nas na Facebooku!

Facebook Pagelike Widget

Menu

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • Letnia stabilizacja przed aktywną jesienią
  • Wygraj zaproszenia na koncert w Centrum Kongresowym ICE
  • Nowe trendy w wykończeniach wnętrz
  • V Krakowskie Forum Dialogu. Wyjątkowa rozmowa o mieście
  • V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy

Copyright © 2014-2022 KGM | Polityka prywatności

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
5th lipiec 2025 sobota!
Krakowska Giełda Mieszkań
  • Login
Forget Password?

Szanujemy Twoją Prywatność
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Nasi zaufani partnerzy zbierają dane i używają plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności a pliki cookie mogą być wykorzystywane do spersonalizowanych jak i niespersonalizowanych reklam. Używając przycisku Akceptuję wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookie przez nas i naszych zaufanych partnerów. Szanując Twoją prywatność szczegółowe informacje na ten temat zawarliśmy w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje używając przycisku Zobacz preferencje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}