Aktualności

Poznaj nowe informacje na rynku

Jak reklamować, żeby sprzedawać? Weźże popatrz na oryginalną kampanię dewelopera!

  • bilbord001-w
  • bilbord002-f
  • bilbord003-w
  • bilbord007-f
  • bilbord015-w

Nawiązanie do gwary
Najnowsza kampania reklamowa grupy EKOPARK bezpośrednio odnosi się do regionu, w którym powstała inwestycja. Główne hasło akcji „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego” celowo nawiązuje do gwary krakowskiej, która charakteryzuje się formą – chodźże, zróbże, idźże, weźże. Haseł z przymrużeniem oka jest dużo więcej. Deweloper promuje inwestycje zlokalizowaną w popularnej dzielnicy Krakowa, Bronowicach, również takimi sloganami:

Ruczaj już Cię nie rusza?
Bieżanów już Cię nie bierze?
Chuć do Huty coraz mniejsza?
Wolna Wola, ale może już nie Duchacka?
Prokocim jest już za mało PRO?
Prądnik już Cię nie elektryzuje?
Z Podgórzem bywa Ci pod górkę?
Coś nowego, ale już nie Huta?

Wszystkie odnoszą się do krakowskich dzielnic. Zaczepne slogany są dość odważną formą przekazu, odmienną od powszechnych motywów związanych z komfortem i prestiżem.
Wśród billboardów przy drogach wjazdowych i wyjazdowych pojawiły się tablice: Nie stój w korku. Spaceruj po Błoniach oraz Kręcisz się po obwodnicy? Stań na tarasie z widokiem na Kopiec. Kampania obejmuje zarówno Internet, jak i działania outdoorowe – billboardy.
W przypadku dwóch ostatnich przekazów deweloper wykorzystuje to, co powszechnie dotyka każdego w danym rejonie. Korek, obwodnica – bolączki dobrze znane. Nie bez powodu mówi się, że tym trafniejsza kampania im bliższa odbiorcom. To na co warto zwrócić uwagę w przypadku wspomnianej strategii to pewien sentyment budujący większą autentyczność przekazu. Oczywiście nie można pominąć aspektu zwrócenia jak największej uwagi odbiorców, niemniej jednak nie są tu oczywiste call to action – kup już dziś, sprawdź promocję. Jest to swego rodzaju zaczepka mieszkańców Krakowa, poprzez pośrednie wskazanie najbardziej polecanej dzielnicy do mieszkania i życia – Bronowice. Z jednej strony można by się doszukać, że kampania będzie oscylowała tylko do grupy osób mieszkających w Krakowie i znających dialekt, z drugiej strony – osoby przejezdne chcące kupić mieszkanie w danym regionie, również mogą zdecydować się, ze względu na sentyment do miasta królów.

Więcej o inwestycji: ekopark.pl/u-przybyszewskiego/