Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt
Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Aktualności

Szukaj określonych funkcjonalności
  • bilbord015-w

Jak reklamować, żeby sprzedawać? Weźże popatrz na oryginalną kampanię dewelopera!

By

kgm_admin

Posted in Aktualności On cze 12, 2019

Nawiązanie do gwary
Najnowsza kampania reklamowa grupy EKOPARK bezpośrednio odnosi się do regionu, w którym powstała inwestycja. Główne hasło akcji „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego” celowo nawiązuje do gwary krakowskiej, która charakteryzuje się formą – chodźże, zróbże, idźże, weźże. Haseł z przymrużeniem oka jest dużo więcej. Deweloper promuje inwestycje zlokalizowaną w popularnej dzielnicy Krakowa, Bronowicach, również takimi sloganami:

Ruczaj już Cię nie rusza?
Bieżanów już Cię nie bierze?
Chuć do Huty coraz mniejsza?
Wolna Wola, ale może już nie Duchacka?
Prokocim jest już za mało PRO?
Prądnik już Cię nie elektryzuje?
Z Podgórzem bywa Ci pod górkę?
Coś nowego, ale już nie Huta?

Wszystkie odnoszą się do krakowskich dzielnic. Zaczepne slogany są dość odważną formą przekazu, odmienną od powszechnych motywów związanych z komfortem i prestiżem.
Wśród billboardów przy drogach wjazdowych i wyjazdowych pojawiły się tablice: Nie stój w korku. Spaceruj po Błoniach oraz Kręcisz się po obwodnicy? Stań na tarasie z widokiem na Kopiec. Kampania obejmuje zarówno Internet, jak i działania outdoorowe – billboardy.
W przypadku dwóch ostatnich przekazów deweloper wykorzystuje to, co powszechnie dotyka każdego w danym rejonie. Korek, obwodnica – bolączki dobrze znane. Nie bez powodu mówi się, że tym trafniejsza kampania im bliższa odbiorcom. To na co warto zwrócić uwagę w przypadku wspomnianej strategii to pewien sentyment budujący większą autentyczność przekazu. Oczywiście nie można pominąć aspektu zwrócenia jak największej uwagi odbiorców, niemniej jednak nie są tu oczywiste call to action – kup już dziś, sprawdź promocję. Jest to swego rodzaju zaczepka mieszkańców Krakowa, poprzez pośrednie wskazanie najbardziej polecanej dzielnicy do mieszkania i życia – Bronowice. Z jednej strony można by się doszukać, że kampania będzie oscylowała tylko do grupy osób mieszkających w Krakowie i znających dialekt, z drugiej strony – osoby przejezdne chcące kupić mieszkanie w danym regionie, również mogą zdecydować się, ze względu na sentyment do miasta królów.

Więcej o inwestycji: ekopark.pl/u-przybyszewskiego/

Excellent3
Wyróżnione
View Property

Apartamenty Maestro AWIM

Inwestycja mieszkaniowa w Nowym Bieżanowie.

Pokoje
1
Powierzchnia
30
W przygotowaniu

zapytaj o cenę

Skontaktuj sie z nami

Krakowska Grupa Multimedialna Jarosław Knap Rybitwy 36, 30-722 Kraków

+48 504 295 032

nieruchomosci@kgm.pl

Polub nas na Facebooku!

Facebook Pagelike Widget

Menu

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • Wygraj zaproszenia na koncert w Centrum Kongresowym ICE
  • Nowe trendy w wykończeniach wnętrz
  • V Krakowskie Forum Dialogu. Wyjątkowa rozmowa o mieście
  • V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy
  • Mieszkania idealne dla Rodzin

Copyright © 2014-2022 KGM | Polityka prywatności

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
16th czerwiec 2025 poniedziałek!
Krakowska Giełda Mieszkań
  • Login
Forget Password?

Szanujemy Twoją Prywatność
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Nasi zaufani partnerzy zbierają dane i używają plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności a pliki cookie mogą być wykorzystywane do spersonalizowanych jak i niespersonalizowanych reklam. Używając przycisku Akceptuję wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookie przez nas i naszych zaufanych partnerów. Szanując Twoją prywatność szczegółowe informacje na ten temat zawarliśmy w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje używając przycisku Zobacz preferencje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}