Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt
Krakowska Giełda Mieszkań

Krakowska Giełda Mieszkań

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Aktualności

Szukaj określonych funkcjonalności

6 zasad, którymi powinni kierować się sprzedawcy nieruchomości luksusowych

By

Nowe Mieszkania Kraków

Posted in Aktualności On mar 23, 2015

Ożywienie na rynku nieruchomości, które zaobserwować możemy od początku 2015 roku przynosi zwiększone zapotrzebowanie na dobra luksusowe. Prestiżowe, ekskluzywne apartamenty, często w ścisłym centrum Krakowa, z widokiem na Wawel przewyższają swoją ceną metra kwadratowego dwu lub trzykrotnie mieszkania w standardowym budownictwie, a ograniczona ich liczba pozwala na stałe utrzymanie cen ponad przeciętną.

Doskonała lokalizacja, najwyższy standard wykonania, zachwycające wykończenia wnętrz unikatowymi materiałami z najwyższej półki, to tylko jedne z wielu atrakcji nieruchomości typu premium. Klienci decydujący się na tę opcję płacą za jakość, za lokalizację, za unikatowe rozwiązania, ale także za profesjonalną obsługę klienta. Ten ostatni wyznacznik bez dwóch zdań powinien być na najwyższym możliwym poziomie.

Jakimi zasadami powinni kierować się sprzedawcy nieruchomości luksusowych? Oto 6 podstaw:

Personal branding sprzedawcy

Personal branding czyli własna marka osobista. Każdy z nas jest swoją najlepszą wizytówką. Atrakcyjny, schludny i profesjonalny wygląd oraz elegancki strój powodują że jesteśmy lepiej zauważalni. Każda osoba powinna być świadoma swojej indywidualności, swoich mocnych i słabych stron oraz pokazywać się z najlepszej strony. Podobnie jak nieruchomości typu premium, również ubiór takiego sprzedawcy powinien być na najwyższym poziomie. Każdego dnia należy dbać o swój wygląd oraz sylwetkę, być wypoczętym, optymistycznie nastawionym do pracy i przede wszystkim klientów. Sprawiać, aby klient poczuł się wyjątkowy i dążyć do bycia dla niego niezastąpionym.

Wysoka kultura osobista

Kultura osobista jest cechą, którą nabywa się w wyniku ciągłej pracy nad sobą przez całe życie. W skład kultury osobistej wchodzi poczucie pewności siebie, uprzejmość, odpowiednie zachowanie w każdej sytuacji, wyważenie, podejmowanie przemyślanych decyzji. Profesjonalizm zarówno podczas pisania maili do klientów, jak i rozmowy telefonicznej również świadczy o kulturze sprzedawcy.

Klient kiedy czuje doskonałe przygotowanie sprzedawcy, wie, że powierza swoje pieniądze w dobre ręce.

Bycie sobą

Naturalność, czyli bycie sobą. Jakże prosta choć niestety rzadko używana zasada, którą powinniśmy kierować się w życiu. Każdy z nas jest jedyny w swym rodzaju – niestety zbyt często staramy się porównywać do innych, naszym zdaniem lepszych osób. Każdy jest tylko człowiekiem i każdy popełnia błędy, należy być tego świadomym i dążyć do swojego własnego mistrzostwa. Dobrze jest mieć autorytety w postaci ludzi sukcesu i czerpać od nich wiedzę, jednak świadomość samego siebie i własnej wartości powoduje, że jesteśmy bardziej doceniani przez innych – w tym wypadku przez naszych klientów.

Rozwój osobisty

Wysoki poziom inteligencji sprzedawcy, obeznanie w temacie, którym się zajmuje, komunikatywność, otwartość oraz uprzejmość mają niebywale istotny wpływ na sam proces sprzedaży. Ludzie którzy inwestują w rozwój osobisty, rozwijanie własnych umiejętności są bardziej efektywni, pracują z pasją, planują każdy dzień i wykonują listę zadań do realizacji, co prowadzi do większej skuteczności sprzedaży. Czytają książki, uczą się od mądrzejszych, wierzą w siebie, ćwiczą, współpracują z innymi. Chcą być stale lepsi od samych siebie.
Znajomość rynku nieruchomości luksusowych i ofert konkurencji

Nieuniknione jest, aby sprzedawca dóbr luksusowych znał aktualne tendencje panujące na rynku nieruchomości. W małym palcu powinien mieć ofertę konkurencji, informację o skuteczności ich sprzedaży o cenach oraz standardzie pracy innych sprzedawców.

Znajomość języków obcych

Znajomość języków obcych pomaga nam w zwiedzaniu świata, poznawaniu nowych kultur, ale także w sprzedaży nieruchomości. Często zdarza się, że klienci zagraniczni kupują najdroższe apartamenty. Powinniśmy obsłużyć ich z największą starannością. Rozmowa powinna odbywać się na najwyższym poziomie, dlatego sprzedawca w sposób profesjonalny, co najmniej bardzo komunikatywny powinien posługiwać się minimum jednym językiem obcym.
Chęć bycia lepszym od samego siebie powoduje, że rośniemy, uczymy się i udoskonalamy. Uwidacznia się to nie tylko w większym poczuciu własnej wartości, lepszej komunikatywności, lecz także zwiększonej efektywności sprzedaży.
Czy udoskonalając samego siebie masz coś do stracenia? Myślę, że nie. Przekonaj się zatem ile możesz zyskać.

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu.

Aneta Wątor
Od 7 lat związana z branżą nieruchomości. Jest konsultantem do spraw komunikatywności, marketingu i sprzedaży zarówno dla deweloperów jak i osób indywidualnych.
Kontakt: kom. 604-190-700
wator.aneta@gmail.com

Excellent3
Wyróżnione
View Property

Wzgórze Gustawa

Kameralne osiedle na Wzgórzach Krzesławickich

Pokoje
2
Powierzchnia
31
W realizacji

zapytaj o cenę

Skontaktuj sie z nami

Krakowska Grupa Multimedialna Jarosław Knap Rybitwy 36, 30-722 Kraków

+48 504 295 032

nieruchomosci@kgm.pl

Polub nas na Facebooku!

Facebook Pagelike Widget

Menu

  • Mapa Inwestycji
  • Aktualności
  • Niezbędnik Kupującego
  • Design
  • Deweloperzy
  • Moje oferty
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • Letnia stabilizacja przed aktywną jesienią
  • Wygraj zaproszenia na koncert w Centrum Kongresowym ICE
  • Nowe trendy w wykończeniach wnętrz
  • V Krakowskie Forum Dialogu. Wyjątkowa rozmowa o mieście
  • V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy

Copyright © 2014-2022 KGM | Polityka prywatności

Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.

Suze Orman
28th czerwiec 2025 sobota!
Krakowska Giełda Mieszkań
  • Login
Forget Password?

Szanujemy Twoją Prywatność
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Nasi zaufani partnerzy zbierają dane i używają plików cookie do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności a pliki cookie mogą być wykorzystywane do spersonalizowanych jak i niespersonalizowanych reklam. Używając przycisku Akceptuję wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookie przez nas i naszych zaufanych partnerów. Szanując Twoją prywatność szczegółowe informacje na ten temat zawarliśmy w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje używając przycisku Zobacz preferencje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}